DIT PROJECT IS REEDS GEREALISEERD MET 250 PARTICIPANTEN...DEELNEMEN IS HELAAS NIET MEER MOGELIJK

In dit blog staan de aquarellen waaruit je kan kiezen als je participeert in de uitgave van mijn catalogus. Onder de aquarellen staat of hij nog beschikbaar is, of reeds gereserveerd. Mocht er een zijn die naar je zin is kun je reageren door een mailtje te sturen naar info@giovannidalessi.com
Is je favoriet al weg? Geen zorgen, ik zal wekelijks nieuwe aquarellen toevoegen.

Een suggestie voor een geliefd onderwerp?... laat het me even weten en ik kijk wat ik kan doen.

Giovanni Dalessi

LET OP om alle aquarellen te kunnen zien dient u onderaan de pagina op OUDERE BERICHTEN te drukken...

08 april 2012

030 Druiven -  Gereserveerd  -

029 Portret - Gereserveerd-

028 Ei & Zout - Gereserveerd-

027 Berken - Gereserveerd-


026 Madonna - Gereserveerd-

025 Paardenbloem - Gereserveerd-

024 Rozentak - Gereserveerd-

023 Rozenbottel - Nog Beschikbaar-

022 Peertje - Gereserveerd-

021 Ansjovis - Gereserveerd-